Subject: Kutse veebikoolitusele "ATMOSFÄÄRISEIRE COPERNICUSEGA - teadus, andmed ja lahendused"
From: "Kaia-Liisa Vaher" <[email-masked]>
To: "Kaia-Liisa Vaher" <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Mar 2025 09:32:47 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kutsume veebikoolitusele „ATMOSFÄÄRISEIRE COPERNICUSEGA - teadus, andmed ja 
lahendused“

Registreeru 23. märtsini  <https://forms.office.com/e/PXn2AYa2Yb> siin

Koolitus toimub 26. märtsil kell 14-16 zoomis. Link koolitusele saadetakse 
registreerunutele e-mailile 24.03.

Päevakava:

14.00-14.10 Hannes Keernik (TÜ) “Copernicuse atmosfääriseire teenus: 
usaldusväärne teave poliitikakujundajatele, ettevõtjatele ja avalikkusele”

14.10-14.25 Erik Teinemaa (EKUK) “CAMS teenuste kasutamine õhukvaliteedi ja 
KHG heitkoguste hindamisel”

14.25-14.40 Marko Kaasik (TÜ) "CAMS-i õhusaasteallikate inventuuri andmete 
kasutamine välisõhu kvaliteedi prognoosimiseks"

14.40-14.55 Velle Toll (TÜ) “Õhukvaliteet ja kliima soojenemine”

15.00-15.30 Töötoad teemadel kasvuhoonegaasid, õhukvaliteet ja kiirgus

15.30-16.00 Kokkuvõte töötubadest

Koolitus viiakse läbi CAMS projekti raames. Rohkem infot 
<https://keskkonnaportaal.ee/et/teemad/kaugseire/copernicuse-teenused/cams-toodete-teadlikkuse-tostmine-ja-kasutuselevotu> 
Keskkonnaportaalist. Kutset võib jagada.

Lugupidamisega

Kaia-Liisa Vaher

Kommunikatsiooni peaspetsialist| Arendus ja analüüsi osakond

+372 53910871

Keskkonnaagentuur

Mustamäe tee 33 | 10616 Tallinn

6660901 | www.keskkonnaagentuur.ee  |  <https://www.ilmateenistus.ee/> 
www.ilmateenistus.ee

 <https://www.instagram.com/keskkonnaagentuur> 
<https://www.facebook.com/Keskkonnaagentuur> 
<https://www.youtube.com/channel/UCyAMWZVg2a7GNIX2m__pvhA> 
<https://www.facebook.com/eesti.ilmateenistus>

 <https://keskkonnaportaal.ee/>